Select Page
MAATWERK ONDERZOEK

MAATWERK ONDERZOEK

Consumentenonderzoeken zijn voor veel bedrijven een opmaat om zeer specifiek onderzoek uit te laten voeren.Qudata® kan maatwerkonderzoek uitvoeren naar de bekendheid en het imago van het eigen merk, of het aankoopgedrag binnen een zeer specifieke product- of doelgroep. Naast de panel- en consumentenonderzoeken voert Qudata® eveneens andere typen onderzoeken uit.

Klanttevredenheidsonderzoek
De tevredenheid van klanten is een belangrijke graadmeter voor de kwaliteit van de organisatie. Een klanttevredenheidsonderzoek is over het algemeen kwantitatief, al dan niet gecombineerd met kwalitatief onderzoek (bijvoorbeeld in de vorm van diepte-interviews). De keuze voor de methode hangt af van het type bedrijf en de aanwezige klanteninformatie.

Medewerkersonderzoek
Met een medewerkerstevredenheidsonderzoek achterhaalt u snel en efficiënt hoe tevreden de medewerkers zijn over hun werk. Ook maakt dit onderzoek inzichtelijk welke factoren het meest van invloed zijn op deze tevredenheid.

InterAxion
Qudata verzorgt de presentatie van de resultaten van een onderzoek. Dit kan in de vorm van een eenvoudige powerpoint/keynote presentatie waarin de uitkomsten van het onderzoek zijn opgenomen, tot een uitgebreide interactieve bijeenkomst met filmpjes en stemrondes waarbij de aanwezigen door gebruik van stemkastjes hun mening kunnen geven over bepaalde onderwerpen. Voor vragen en prijzen kunt u contact opnemen met Arnold Jansen, directeur Qudata Markt- & Trendanalyses, tel. (0575) 51 55 63 of email naar a.jansen@qudata.nl