Select Page
Aanbieding!

Compleet rapport Woontrends 2015 – 2016

148.50 124.95

Is de woonconsument anno 2015 zo anders dan pakweg 10 jaar geleden? De komst van het internet heeft het Nederlandse winkellandschap drastisch veranderd, wat staat de woonsector de komende tijd te wachten? Comfortabel relaxen in de tuin is de trend, wordt de tuin steeds meer het verlengstuk van de woning? Het complete rapport woontrends dat bestaat uit de drie deelrapporten Trends in klussen en buitenleven, Trends in wonen en Trends in shopping, geeft antwoord op de hiervoorgenoemde vragen.

Beschrijving

Is de woonconsument anno 2015 zo anders dan pakweg 10 jaar geleden? Volgens retaildeskundige Jan Kessel niet echt, alleen verloopt het oriëntatieproces anders.

Ontegenzeggelijk heeft de komst van internet, en het inmiddels massale gebruik van het fenomeen, het Nederlandse winkellandschap drastisch veranderd. En die veranderingen zetten zich de aankomend jaren door. Wat staat de woonsector pakweg de komende vijf jaar te wachten?

Comfortabel relaxen in de tuin is de trend. Voor Nederlanders evolueert de tuin naar een gemakkelijke verblijfsruimte met alle gemakken van binnen’. Onderzoeken van Qudata over de afgelopen jaren onderstrepen dit beeld: de tuin wordt steeds meer het verlengstuk van de woning.

Het compleet rapport Woontrends 2015 – 2016 beschrijft alle hiervoorgenoemde trends en bestaat uit de drie deelrapporten. Dit zijn Trends in wonen, Trends in shopping en Trends in buitenleven en klusgedrag.